Wstęp
Wykonaj poniższe ćwiczenia w tym dokumencie: albo pisząc skrypt lokalnie w znaczniku <script>, albo podłączając skrypt zewnętrznie. Pamiętaj o komentarzach objaśniających działanie programu. Skrypty "podepnij" do przycisków poprzez "onclick()" (w pierwszym zadaniu jest przykład jak to zrobić).
Zadanie 1.
Wyświetl w konsoli przeglądarki napis "Siemanko".
Zadanie 2.
Przypisz do dwóch stałych wartości odpowiednio 20 i 23. W konsoli przeglądarki wyświetl wyniki dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia tych stałych
Zadanie 3.
Przypisz do dwóch stałych dwie wartości liczbowe, pobrane od użytkownika, przy pomocy prompt("Podaj liczbę..."). Napisz skrypt, który wypisze w konsoli przeglądarki treść "Większa liczba to: " i wskaże właściwą stałą.
Zadanie 4.
Przypisz do trzech stałych trzy różne wartości liczbowe i sprawdź, która z nich jest największa - największą zwróć w okienku typu alert().
Zadanie 5.
Stwórz pod tym poleceniem nowy blok <div>, któremu nadasz id = "zadanie5" i (przy pomocy zadanie5.style.'właściwość' oraz zadanie5.style.innerText) zmienisz jego:
- szerokość = 400px;
- wysokość = 200px;
- kolor tła = #069420
- margines wewnętrzny = 20px;
- tekst wewnętrzny = "Witam w mojej kuchni".
Zadanie 6.*
Utwórz przycisk, który będzie zmieniał swój wygląd (np. kolor, rozmiar, itd.) między jednym stylem a drugim po jego naciśnięciu. Wykorzystaj do tego celu warunek sprawdzający, czy obiekt posiada klasę (obiekt.classList.contains("klasa")).